czwartek, 21 września 2017

Moje nowości kosmetyczne || przegląd Makeup Revolution

Makeup Revolution jest to dosyć znana firma, zajmująca się wszelakimi kosmetykami do makijażu, lecz w moje ręce niestety nigdy jeszcze nie wpadła, aż do niedawna. Dziś przedstawię wam mój przegląd.

Makeup Revolution Flawless
To paleta 32 cieni. Znajdziemy tu zarówno maty, jak i błyszczące odcienie. Moje odczucie po pierwszym użyciu jest takie, że jest to paleta idealna dla kobiet początkujących, bądź na niezbyt zaawansowanym poziomie. Dlaczego? Ponieważ moim zdaniem nie da się zrobić tą paletką krzywdy, kolory mimo różnorodnej kolorystyki pozostają stonowane. Łatwo więc się je blenduje i ewentualnie koryguje błędy. Jeśli chodzi o trwałość, to cienie wytrzymują cały dzień, na uprzednio nałożonej bazie. Jedyne moje zastrzeżenie jest takie, że czasem cienie osypują się przy nakładaniu.
Opakowanie posiada efekt czarnego lustra na zewnątrz oraz prawdziwe, duże, idealne do makijażu lustro wewnątrz, dzięki czemu jesteśmy w stanie wykonać makijaż nawet w niesprzyjających ku temu warunkach.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,

Makeup Revolution Epic Day Palette

Jest to paletka do makijażu oczu, jak i twarzy. Wykonamy więc nią podstawowy makeup dzienny, ponieważ zawiera 8 matowych i satynowych cieni, oraz 2 rozświetlacze i 2 rozświetlające róże. Jest więc to dobra opcja podróżna, aczkolwiek paleta nie posiada lusterka. Na szczęście kobieta potrafi znaleźć lusterko wszędzie.
Jeśli chodzi o kolorystykę cieni to jest ona zachowana w klimacie nudziakowych brązów i beży (4 odcienie brązu i 4 odcienie beżu), czyli również uzyskamy nią lekki, neutralny, dzienny makijaż.
Ciekawym patentem jest to, że gdy nie mamy w paletce cienia, który mógłby rozświetlić kąciki oczu, to możemy użyć wtedy perłowego rozświetlacza.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,


Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light

To nie inaczej jak paleta 3 rozświetlaczy zamknięta w czarnym pudełku z lusterkiem. Powiem szczerze, że dopiero zaczynam raczkowanie w tym temacie, a konkretniej w bardziej profesjonalnych rozświetlaczach. Kiedyś miałam przyjemność, a nawet nie przyjemność mieć w swoich rękach jakiś tani, chiński rozświetlacz, po użyciu którego, mimo że nałożyłam ociupinkę, to świeciłam się brokatem jakbym dopiero co wyszła z dyskoteki. Myślałam, że na tym zakończę moją przygodę z tego typu kosmetykami, ale na szczęście dałam sobie drugą szansę i nie jestem zawiedziona. Rozświetlacze te są niezwykle aksamitne, a to za sprawą konsystencji, której drobinki są prawie niezauważalne. Zachowane są w kolorystyce jasnych beży/złota. Nadają pięknego rozświetlenia zmęczonej skórze.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,

Makup Revolution Strobe Highlighter

To rozświetlacz zachowany w kolorystyce złotego brązu. Jest to jak dla mnie wersja bardziej odważna, ze względu na ciemny kolor w porównaniu do mojej porcelanowej karnacji. Konsystencja również zachowana jest w tym samym tonie co poprzednicy, czyli jest aksamitna w dotyku. Nie osypuje się i nie robi żadnych plam, o które bałam się, patrząc na brązowy kolor i dobrą pigmentację.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,

Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club

Jest to pomadka, w bardzo fajnym opakowaniu, przypominająca pocisk z różowego złota, dzięki czemu wygląda na drogą. Kolor jaki otrzymałam to bardzo, bardzo ciemny fiolet, ale jak się okazuje daje ona jaśniejszy kolor niż ten, na jaki wygląda. Nadal jednak jest to bardziej specyficzny kolor, na który nie każda kobieta się odważy. Poza moją mamą, która mimo starszego wieku bardzo lubi tego typu odcienie. Sama konsystencja jest bardzo delikatna, dzięki czemu dobrze rozprowadza się na ustach i daje radość przez wiele godzin.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,

Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper
Jest to szminka z matowym wykończeniem, nie bez powodu nazwana czerwonym dywanem, ponieważ świetnie się nadaje na takie oficjalne wyjścia, jak i na codzień. Osobiście lubię maznąć sobie usta mocniejszym akcentem, dzięki czemu czuję się nieco bardziej kobieco. Szminka sama w sobie dobrze się rozprowadza i jeżeli nadmiernie nie jemy ani nie pijemy, to jest w stanie wytrzymać dłuższy czas. Jest ona zamknięta w czarno-złotym opakowaniu, również przypominającym pocisk.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Pomadka oraz szminka mają na końcu opakowania ukazany kolor, dzięki czemu poszukiwania odpowiedniego odcienia w naszej kosmetyczce staje się dużo łatwiejsze.
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,
Makeup revolution, Makeup Revolution Flawless, Makeup Revolution Epic Day Palette, Makeup Revolution Hightlight palette, Rose Light, Makup Revolution Strobe Highlighter, Makeup Revolution Rose Gold pomadka Private Members Club,  Makeup Revoltion Iconic Matte szminka Red Carper,

Jakie są moje odczucia do kosmetyków Makeup Revolution? Całkiem pozytywne, cena nie jest za wysoka, a jakość utrzymuje się na wysokim poziomie. Mam nadzieję, że moja znajomość z marką nie zakończy się na tych konkretnych kosmetykach i będę mogła w przyszłości do niej powrócić.

50 komentarzy:

  1. Piękne palety ❤ a twój makijaż cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka ma cudowne kolory! Idealnie trafiają w mój gust <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam MUR! :)
    Sama mam czekoladkę i paletkę do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam, ale jakoś mi nie po drodze żeby coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka ma świetne produkty. Palety wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozswietlacze bardzo mi sie podobaja, sama mam palete flawless matte 2 i nie jestem zadowolona . Wsiekszosc kolorow na oczach wyglada jak wileka brudna plama i kolory sie od siebie nie roznia, a szkoda bo idea byla fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pigmentacja tej paletki jest WOW!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię markę Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba, a najbardziej makijaż oczu który wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ich kosmetyki. Paleta Flawless i mi się podoba, ale ten zestaw rozświetlaczy mnie rozczarował

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Ciekawy wpis - choć nie siedzę w tych wszystkich nowościach kosmetycznych to na serio spodobało mi się to jak fajnie przedstawiłaś produkt. :) Pozdrawiam !
    Zapraszam na najnowszy wpis na blogu Bartka ! :)
    http://bartollandia.blogspot.com/2017/09/jedna-trolejbusowa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się opakowania pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardzo kuszą te rozświetlacze- są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz dobroci ❤ paleta cieni mi się podoba. Śliczne odcienie. I piękny efekt końcowy na oczach Ci wyszedł 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Flawless i jest cudowna. Kocham te jakby foliowe cienie<3 Oby służyła jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie się czaę na tę Flawless, mam Eyes Like Angels i kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ah te palety, cudne odcienie. Daja niesamowite pole do popisu co udowodniłąś swoim makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Palety sa genialne!!! Tyle kolorów w jednym! Podoba mi się też kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  19. szminki mają piękne odcienie - widziałam niedawno inspirująco pomalowane usta w stylu ombre! wyglądały obłędnie, ten ciemny kolor byłby idealny do takiego malowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ta pierwsza paleta cieni. O szmince czerwonej zawsze skrycie marzyłam,ale jakoś nie mam odwagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadki MUR moim zdaniem szału nie robią. Paletka Epic by day wygląda ciekawie, rozświetlacze zresztą też, jednak moja skóra nie bardzo lubi produkty tej firmy, więc nie będę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo w sieci jest o tej marce, zastanawia mnie trwałość tych dobroci, bo są bardzo ładne i kobiece. Jeśli jeszcze są trwale to niedlłgo będą numerem jeden w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Kochana Nam to przedstawiłaś:)
    Coraz chętniej eksperymentuje z ciemnymi pomadkami, a te odcienie są obłędne :)
    Pięknie podkreślone oczka.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsza paletka cieni jaką kiedykolwiek miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletkę z cieniami bardzo lubię, ale wszystkie ich produkty są rewelacyjne. Sam ich wygląd kusi do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię kosmetyki MUR, mam kilka paletek od nich

    OdpowiedzUsuń
  27. Te brązowe cienie byłyby idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za kolory, przygarnęłabym chętnie jedną z palet ;) Super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletki są cudne:) Rozświetlasz przepięknie się mieni. Makijaż wykonany tymi kosmetykami robi wrażenie, gdyż pięknie podkreśla oko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kolory tych palet, coś dla mnie! Chociaż nie wiem kiedy bym je zużyła, bo stanowczo za rzadko się maluje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie zaprezentowane i opisane produkty. W szczególności zainteresowały mnie cienie i rozświetlacze. Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle słyszałam o tej firmie, przeczytałam duuużo recenzji, ale jeszcze nie mam żadnego kosmetyku w swojej kosmetyczce od nich :-) tak jakoś wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnóstwo dobroci - te paletki są urocze - do tego pięknie prezentują się już w makijażu. Wow - ekstra kolor pomadki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam, że można się nie zgubić w takiej ilości kolorów. Ja nie umiem. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. No, przyznam że nie spodziewałam się tak fajnych kolorków :) Bardzo fajne są te paletki. Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To już nie pierwszy raz kiedy oglądam te paletki i wciąż nie umiem się przełamać żeby je kupić.. kuszą bardzo :))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe zdjęcia, które kontrastują wraz z opakowaniami kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś nigdy w życiu bym nie pomalowała ust na czerwono. Teraz choć rzadko to robię bardzo lubię mieć czerwone usta.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba sobie zakupię taki zestaw :) <3 Oprócz pomadek ( no może tę czerwoną :D) :D Super post <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne kosmetyki za niewielkie pieniądze. Mam paletkę cieni i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż zazdrość mnie ściska jak widzę tyle cudnych kolorków u Ciebie. Uwielbiam duuuże paletki z mnóstwem kolorów.
    Makijażowe szaleństwo!
    Dużo opinii słyszałam o MR, ale nie mam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam MUR, podobnie jak Freedom i MUA. Uważam, że MUR ma bardzo fajne produkty, najbardziej kocham ich cienie i rozświetlacze, chociaż te droższe szminki też bardzo spoko!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo pięknie zdjęcia i wpis z przyjemnością się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne paletki, bardzo mi się spodobały. Niestety masz rację, cienie z MUR lubią się osypywać. Kiedyś dałam czadu. :-D Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam kiedyś od nich tak shitową szminkę że jak na razie jestem bardzo skutecznie zniechęcona do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądają te paletki z Makeup Revolution. W ogóle bardzo ciekawe nowości. Wiele z tych kosmetyków chętnie sama bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)