środa, 6 września 2017

Tańsza alternatywa charmsów Pandory cz.2

Jakiś czas temu pisałam Wam o tańszych wersjach charmsów od Pandory, dziś przychodzę z kolejnymi zdobyczami, również za o wiele niższą cenę. Z charmsami jest jak ze szpilkami, kobieta zwykle nie kończy na jednej parze, a apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Moją kolekcję wzbogaciły kolejne dwa, moim zdaniem przepiękne cyncolki.
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,
WAŻKA Z CYRKONIĄ cena 34,47 zł
Materiał
: Srebro próby 925
Wykończenie : 999 Srebro Platerowany + Przeciw powstawaniu rdzy
Srebrny waga : 1.95 g
Rozmiar : 11 mm x 12 mm
Kryształ : Ilość kamieni : 34
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,

FILIGRANOWE SERDUSZKA cena 20,06 zł
Materiał : Srebro próby 925
Wykończenie : 999 Srebro Platerowany + Przeciw powstawaniu rdzy
Srebrny waga : 1.20 g
Rozmiar : 7 mm x 12 mm
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,

Jak widzicie wygląd realny charmsów nie różni się od tych na zdjęciach producenta, więc nie ma się czego obawiać. Srebro jest prawdziwym srebrem, nie czarnieje i nic się z nim nie dzieje. Poprzednie charmsy od All4Silver noszę już kilka ładnych miesięcy i kompletnie nic się z nimi nie stało, a nie jestem z tych osób, które uważają na to, co robią. Wiem, jak łatwo się oszukać w internecie, ponieważ jakiś czas temu zakupiłam jak zapewniał sprzedawca, srebrny wisiorek, który już pierwszego dnia w pracy pod wpływem potu mi kompletnie ściemniał. Powiedziałam sobie wtedy, że nigdy więcej.. Jednak All4Silver to nie jest typowy sprzedawca, jest to hurtownia, która zaopatruje między innymi sklepy z biżuterią. Jedyny minus to taki, że zamówienie musi zostać złożone na co najmniej 400 zł, dlatego polecam składanie się na zamówienie razem z koleżankami.
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,
charmsy, charmsy do pandory, ważka, serduszka, tanie charmsy, biżuteria, bransoletka, pandora, zamienniki, srebro, srebrne charmsy, all4silver, hurtownia biżuterii,

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam charmsy są urocze. Biżuteria świetnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria...rzadko obserwuje trendy tego rodzaju ale ta biżuteria mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że jeszcze nie mam tego typu bransoletki, ale podoba mi się ich zamysł i wygląd - może kiedyś sobie taką sprawię i uzależnię się od kupowania zawieszek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie ze jest taka alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne świecidełka. Szkoda, że jakoś ostatnio coraz to rzadziej, przynajmniej ja, ubieram biżuterie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne, bardzo podobaja mi sie :) chyba sie skusze i sama sobie jakis zamowie :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się w ogóle Pandora, do tego ma przesadzoną cenę i nie jest warta aż takiej kasy (wiem, co mówię bo mój ojciec jest mistrzem jubilerskim) ale ta tańsza opcja jest śliczna, naprawdę! No i zdecydowanie lepsza cena, ta biżu jest warta tej kwoty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta ważka, i pasuje do kompletu

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, bardzo mi się podoba taki zamiennik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne i faktycznie jest różnica cenowa spora!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczerze ze ja nie podzielam tego wzdychania do tych branzoletek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taką błyszczącą biżuterię <3 Bransoletki są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam takiej bransoletki, zawsze mi się podobały u kogoś;) ale ja się jakoś źle czuję w bransoletkach... chyba nie jestem nauczona ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądają. Jednak ja osobiście wolę bardziej delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda naprawdę bardzo porządnie

    OdpowiedzUsuń
  16. O jej! Jak one cudownie się prezentują!
    Sama muszę się zaopatrzyć w te cuda.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprytne :) Bardzo fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te zawieszki. Na te od Pandory mnie póki co nie stać, więc to jest fajna alternatywą:) Prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno dawno nie nosiłam bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym mieć, ale później bym zapomniała o tej bransoletce jak o większości mojej biżuterii :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są :) Ja uzbierałam 2 bransoletki Pandory, ale obecnie więcej leżą, niż je noszę. Jednak jak na nie patrzę, to mam ochotę je wyciągnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie noszę bransoletek ale te wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię charmsy i powiem szczerz, nie wiedziałam, ze jest taka ciekawa i oryginalna alternatywa. Chyba się skusze na zakup takiej bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważka jest prześliczna. Idealna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)