wtorek, 3 października 2017

Jesienne trendy

Za oknem już dawno panuje złota jesień, nie da się ukryć widoku spadających liści, pustych drzew i chłodu, który oplata nasze ciało. Ja jednak wolę cieplejsze dni, kiedy można wybrać się na spacer do parku bez konieczności zakładania na siebie ciepłych warstw odzieży.
Niestety, ostatnio przeglądając swoją szafę zorientowałam się, że panuje tam jeszcze letnia aura, postanowiłam więc poszukać czegoś cieplejszego. W oko wpadło mi kilka sweterków, które są dostępne w sklepie ZAFUL.

zaful, sweaters, autumn, sweterki, sweter, jesień, trendy jesienne, tanie swetry, chińskie strony zakupowe

Jak się Wam podobają? Bo mi bardzo, już niedługo przekonamy się, czy w rzeczywistości wyglądają tak samo.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam swetry! Naprawdę są genialne pasują do każdych jeansów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz oraz obserwację :)